More koloreko hitzak (Garazi Goienetxe)

Hona hemen bakarlari euskaldun honen kanta interesgarria, emakumeok txikitatik jaso izaten dugun printzesa estereotipatuen mezuaren kontrako salaketa. Bere hitzetan: “ez garela panpinak, inor ez dela gure jabe. Guztiaren gainetik pertsonak gara, ez haragi puska ziztrin bat. Gorputz, azal eta hezur horien azpian gizartea aldatu nahian dabiltzan pertsonak, EMAKUMEAK.”

Inguruan printzesak besterik ez, nik pirata, sorgiña…izan nahi nuen,beldurrak nire erratzaz garbitu, etsaiak ezpatarekin uxatu.

More Koloreko Hitzak

Mende luzeetako historian emandako pauso sendo guztiak,
hala ere, “ahul” deitzen digute, beldurrarentzat hitzik ez baitute.
Arrosa kolorez jantzi gintuzten, geure erabakiak hartu gabe
txikitan isilik maite gintuzten, gaztetan argal eta burugabe.

“Inguruan printzesak besterik ez, nik pirata, sorgiña…izan nahi nuen,beldurrak nire erratzaz garbitu, etsaiak ezpatarekin uxatu.”

Gorputzean legeak inposatu, “politago” egoteko diozu zuk,
zuretzako nahikoa ederra ez banaiz, zergatik ez bilatu beste norbait?
Koldarrak izena bilatzekotan, definizio pila duzu kanpoan,
koldarrak: gu jipoitzen gaituztenak, beren emaztea hiltzen dutenak

Utzi erantzun bat

